Logi sisse

Müügitingimused

Esileht / Müügitingimused

Müügitingimused kehtivad keilarattapood.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja KRP Trade OÜ, aadress Paldiski mnt 31, Keila 76607, äriregistri kood 11360983, KMKR EE101128496 (edaspidi Veebipood KRP) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad KRP veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
Veebipood KRP jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.keilarattapood.ee

HINNAINFO

Kõik veebipoes KRP toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Kõik kaubad, mille kättesaamise kohaks on märgitud Keila Rattapood kauplus ei lisandu ostuhinnale transpordikulu.
Ostudel, mille tarneviisiks on transport kliendi asukohta, lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tootele, kusjuures maksimaalne transpordi hind ei ületa suurima toote transpordi hinda.
Tarbija soovil kulleriga tema poolt näidatud aadressile tarnitud ratas on eelkomplekteeritud ratas, mis on pakendatud pappkasti ja vajab Tarbijapoolset lõplikku komplekteerimist. Tuleb kinnitada juhtraud, sadulatoru koos sadulaga, esiratas ja pedaalid.
E-maili peale saadetakse ka jalgratta komplekteerimise juhend. Juhul kui juhendit ei saabunud automaatselt, palume seda küsida info@keilarattapood.ee aadressilt.
Kuller teavitab Tarbijat ette kauba saabumisest ning lepitakse kokku täpne kellaaeg.
Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja veebipood KRP vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Veebipood KRP jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.keilarattapood.ee

TELLIMUSE VORMISTAMINE

Lisage soovitud tooted ostukorvi.
Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile “Vaata ostukorvi” ja seejärel „Vormista tellimusˮ.
Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada külalisena või registreeritud kasutajana.
Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „Kinnitan tellimuseˮ.

Seejärel saate tasuda tellitud kauba pangas euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega leiate pärast tellimuse kinnitamist ekraanile kuvatud tellimuse kinnitusel.
Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−17.00 ). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise poodi järeleˮ tarnevaliku puhul.

MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

Kauba müügilepinguga kohustub veebipood KRP andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood KRP poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood KRP-le tasuma Kauba eest esitatud tellimuse kinnitusel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole või Järelmaksu lepingu allkirjastamist.
KRP-l on õigus veahinna puhul müügileping tühistada. Tsiviilseadustiku üldosa seaduse § 90 lg 1 alusel võib tehingu, mis on tehtud olulise eksimuse mõjul, tühistada. TsÜS § 92 lg 1 järgi on eksimus ebaõige ettekujutus tegelikest asjaoludest. TsÜS § 92 lg 3 p 2 järgi, tehingu teinud isik võib olulise eksimuse mõjul tehtud tehingu tühistada, kui tehingu teine pool teadis või pidi teadma eksimusest ja eksinud poole eksimusse jätmine oli vastuolus hea usu põhimõttega.

KOHALETOIMETAMINE

Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib KRP veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
E-poe toodete juures näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole. Üldine tarneaeg on 1-14 tööpäeva.
Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
Veebipood KRP ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood KRP ei saanud mõjutada ega ette näha.
Valides kauba kättesaamise koha “Poest”, teavitatakse Teid e-maili teel, kui kaup on üleandmiseks valmis. Jalgrattad on “Poest” kättesaamisel komplekteeritud.
Kauba mugavamaks kättesaamiseks poest palume esitada ostudokument ja isikut tõendav dokument. Kui kaubale tuleb järele tellijast erinev isik, palume Tarbijal edastada sellele isikule ostudokument.
Valides “Kulleri kohaletoimetamise”, teavitatakse Tarbijat telefoni teel kauba saabumise kohta ning lepitakse kokku täpne kauba üleandmise kellaaeg.

TAGASTAMISÕIGUS

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Selleks palume Tarbijal meiega ühendust võtta emaili epood@keilarattapood.ee või telefonil +372 6 737 666.
Toote pakend peab olema kahjustamata ning toode kasutamata/kandmata.
Palume viia tagastatav toode Keila Rattapoodi või saata kulleriteenusega aadressile Paldiski mnt 31, Keila 76607 Harjumaa, tel. nr +3726 737 666.
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
Kui tarbija taganeb lepingust 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest, kannab tarbija kõik toote tagastamisega seotud postikulud. Veebipood KRP tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, sealhulgas ka kauba tarbijale kättetoimetamisega seotud postikulud.
Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
Tagastamisõigus ei kehti kaupadele, mis riknevad või vananevad kiiresti. N: perioodiliselt ilmuvad ajakirjad jms. trükised; audio- ja videosalvestused kui tarbija on ümbrise avanud; suletud pakendiga asjad, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud s.h. kosmeetika, toidud ja keemiatooted. Vahetusõigus kehtib ühe korra tehingu kohta. Vahetatud toodet ei saa teistkordselt vahetada.
14-päevane tagastamisõigus ei kuulu suletud pakendiga asjadele, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud ( nt kosmeetika, pesu, aluspüksid, spordipesu, retuusid, bikiinid, ujumisriided, maskid, suusamaskid).
Kauba tagastamisel logistikafirma kaudu vastutab Tarbija toote piisava pakendamise eest, arvestades logistikafirma poolseid pakendamise nõudeid.
Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui veebipood KRP on nõustunud kauba vastu võtma Keila Rattapoe kaupluses.

VÄÄRAMATU JÕUD

Veebipood KRP ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood KRP ei saanud mõjutada või ette näha.

ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE

Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.keilarattapood.ee enda konto seadete all või liitunud uudiskirjaga.

PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

Veebipood KRP vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubal ilmnenud puudus oli olemas kauba üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.
Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood KRP poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood KRP ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood KRP.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile epood@keilarattapood.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus ning võimalusel ka pildid.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt KRP ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel KRP ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood KRP ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

TARBIJA ÕIGUS PÖÖRDUDA TARBIJAKAEBUSTE KOMISJONI POOLE

Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu: Endla 10a, 10142 Tallinn; kontakttelefon: 6201707; e-post: info@ttja.ee ja komisjoni menetlusreeglitega on võimalik tutvuda veebilehe aadressil www.komisjon.ee. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Tagasi üles
Lisatud ostukorvi
Ostukorv
Sulge

Ostukorvis ei ole tooteid.

Küpsiste teade

Meie leht kasutab küpsiseid, et parandada veebilehel kasutajakogemust.